BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 3, 2011

sweet nyer!

Ada satu sweet couple . Sangat sweet . Diorang sangat baik sesame sendiri . Bila ada masalah , selalu bincang same same and selesaikan masalah tu . Pada suatu hari , si perempuan nak test tahap sayang lelaki terhadap dia . 

Perempuan : Awak , kita nak tanye something boleh ? 

Lelaki : Hmm , boleh , tanyelahh . Apedie ? 

Perempuan : Awak sayang kita ? 

Lelaki : Ofcourselah kita sayang awak .

Perempuan : Awak nanges tak kalau kita pergi tinggalkan awak ? 

Lelaki : Tak akan . 

Perempuan : Hah ? :'( . Awak pilih yang mane satu ? Kita ataupun hidup awak ?

Lelaki : Hidup kita lahh .

Perempuan : (menangis) . Awak buat apa kalau kita cakap kita tak nak hidup dengan awak ?

Lelaki : Kenduri kesyukuran . 

Perempuan : K , fine , bye . Kita sayang awak selamanya . Kita nak pergi ni . 

Lelaki : Pergi mana ?

Perempuan : Ni (sambil menunjukkan surat tawaran belajar ke luar negara) . 

Lalu si perempuan pergi tanpa mengucapkan kata kata terakhir . Si lelaki tergamam . Kemudian si lelaki mengejar si perempuan . 

Si lelaki berkata : Awak perlu tau ni semua . Sebabnya kita tak nanges kalau awak pergi ialah , kita akan mati kalau awak pergi .Sebabnya kita pilih hidup kita antara awak dengan hidup kita ialah , awak tu hidup kita . Sebabnya kenapa kita buat kenduri kesyukuran kalau awak tak nak hidup dengan kita ialah , kita tak nak awak hidup susah , kita ni tak seberapa sangat , belajar pun tah kemana . Kita rasa bersyukur sangat kalau awak dapat hidup bahagia and hidup mewah dengan orang lain walaupun bukan kita sebab kebahagiaan awak adalah perkara yg terpenting sekali . 

Perempuan : Awak tau tak ? kita dapat kenal awak pun dah cukup bersyukur dah ni . Kita tak kan jumpa lagi seorang lelaki yang macam awak . Awak tu anugerah yang tuhan kurniakan dan seseorang yang dijadikan untuk membahagiakan hidup kita . Walaupun awak tak seberapa . Kita sayang awak selamanya .Kemudian si perempuan mengoyakkan surat tawaran itu . Kita tak akan tinggalkan awak lagi selepas ni . Kita janji . Awaklah yang pertama dan terakhir . 

0 comments: