BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 3, 2011

lw la b0le....,,,,

Perempuan :
Kau nak tau sesuatu tak ? 

Lelaki :
Ape die ? Semestinye aku nak tau . 

Perempuan :
Kau nampak tak bintang kat sane tu ? Aku ade nampak 3 . Tapi yang ketiga tu , aku tak pasti sama ade bintang tu masih lagi boleh bersinar untuk aku . 

Lelaki : 
Aku nampak bintang ade 2 je . Kau ni mengarut ar . Haahaaaa ! Weh dahlah tu . Aku nak balik ni , daripade aku terjerumus dalam cerite kau yang mengarut tu . baik aku bla . Haha . Chaw dulu derr . 

Perempuan :
Kau tak kan paham punye .
(sambil menutup muka untuk menyorokkan air mata ) 

Lelaki :
Nape kau tutup muke kau ? 

Perempuan : 
Takde kenape nape , masuk habuk je -.- . Kau baliklah dulu . 

Lelaki : 
K ar aku nak balik ni . Bye . 

Perempuan :
Hmmm .
(Sebenarnya bintang yang ketiga tu kau)

Keesokan harinya , si perempuan ni pun chat ngan si lelaki memandangkan si lelaki ni online FB die . 

Lelaki : 
Oyyytttt .

Perempuan :
Oyyyttt , nape doyy ? 

Lelaki : 
Aku nak tanye pasal semalam tu . Kau serius ke yang pasal bintang tu ? Ape bintang yang ketiga tu ? 

Perempuan :
Takdelahh :( . Aku main main je lahh . 
(cuba menyorokkan yang sebenarnya) 

Lelaki : 
ye ker ?

Perempuan : 
Ye . 

Lelaki :
K ar aku nak off . Jap lagi aku datang umah kau . 

Perempuan :
Okeyy . 

Chat itu terputus.....

Tepat pukul 5.30 , si lelaki datang ke rumah si perempuan . Si lelaki pun ajak si perempuan pergi taman . Then diorang pun pergi berdua . But , just as a friend . 

Sampai taman , si perempuan mengambil tempat di sebuah buai . Si lelaki duduk di sebelahnye . 

Perempuan : 
Aku nak cakap sesuatu . 

Lelaki : 
Cakap ar . 

Perempuan : 
Kalau kite suka seseorang , patutkah kite ungkapkan perasaan tu pade orang yg disukai ? 

Lelaki :
Ungkapkan lah ape yg kau suke kat someone special tu . Baik kau cakap cepat sebelum semuanya terlambat . Sebelum kau pergi tinggalkan die . 

Perempuan : 
Aku nak cakap lagi ni . 

Lelaki :
Ape lagi ? cakaplerr . 

Perempuan :
Ingat lagi tak pasal bintang tu ? 

Lelaki :
Ingat ! Nape ? 


Perempuan :
Nak tau tak bintang ketiga tu ape ?

Lelaki : 
Of course lah nak . 

Perempuan :
Kau . 

Lelaki : 
Aku ?

Perempuan : 
Ye , Kau . 

Lelaki : 
Apesal pulak aku ? 

Perempuan : 
Sebab aku suka kau . 

Lelaki : 
Kau suka aku ? 

Perempuan : 
Ye . Aku suka kau . 

Lelaki : 
Ermmm . Ape maksud kau ni ? 

Perempuan :
Aku cuma nak tanye . Kau boleh tak bagi sinaran bintang tu kat aku ? Aku dah kehilangan sinaran tu . Sinaran yang lame tak cukup untuk terangkan kehidupan aku . 

Lelaki : Aku tak tau . 

Perempuan :
Jawab boleh ke tidak ? 

Lelaki : 
Tidak kot . 

Perempuan :
Thank you sebab bagi jawapan muktamad . Selamat tinggal . Terima kasih sebab jadi kawan aku selama ini . 

Lalu si perempuan pun menghembuskan nafas terakhirnya disisi si lelaki . Si lelaki menangis lalu berkata . 

Aku tak boleh bagi sinaran tu kat kau sebab sinaran tu memang akan selalu dan sentiasa ada kat bintang tu untuk kau . Aku suka kau jugak . Maafkan aku ! 



TAMAT.....









                                 jujor pde owg yg kite ske!!

0 comments: